dissabte, 6 de juny del 2009

La Democràcia a cop d'antidisturbis. Qui te por de qui?

Qui te por de qui?

Què ens intentin prohibir un acte, el central, vol dir alguna cosa més que enviar antidisturbis per disoldre un acte legal i aprovat per la junta electoral. vol dir que volen anar més enllà de la provocació, potser volien buscar l'excusa per dir que algú dels nostres era un provocador o un violent. ni aixó han tingut, ni això els hem permès.

ESQUERRA ANTICAPITALISTA, és l'alternativa real a una esquerra instal·lada a les institucions i que no es capaç ni de mostrar la seva solidaritat davant uns fets com aquests.

ESQUERRA ANTICAPITALISTA, representa, encara que en un format encara molt petit, l'esquerra que vol canviar el sistema, que vol acabar amb el capitalisme (allò que ha fet i ha proposat l'esquerra real des dels temps de MARX)


Los antidisturbios se disponen a desalojar el acto de cierre de campaña de Izquierda Anticapitalista en la Plaza 2 de Mayo
anticapitalismo | europeas 2009 | Madrid

 [20:44.- Actualización: La Junta Electoral acaba de autorizar el acto y concierto posterior que empezará en unos minutos]

Nota de prensa / Madrid, 05 jun.- IZQUIERDA ANTICAPITALISTA esta preparando desde primera hora de la mañana de hoy viernes un acto-concierto de cierre de campaña en la Plaza 2 de Mayo en Malasaña que iba a contar con las intervenciones de la cabeza de lista Esther Vivas, de Raúl Camargo, Carlos Fernandez Liria, Jaime Pastor y Judith Carreras y la intervención músIcal del grupo el Sombrero de la Abuela.

El acto estaba previsto que diera comienzo a las 20.30 hasta media noche y había sido autorizado por la Junta Electoral Central. No obstante, a las 17.00 de la tarde, alrededor de 40 antidisturbios de la Policía Municipal han tomado la plaza rodeando a las cincuenta personas que allí se encuentran con autorización para desalojar la plaza por la fuerza. Argumentan que IA no dispone de los permisos del Ayuntamiento, si bien cuenta con la autorización por parte de la Junta Electoral Central.


Gabinete de Prensa
IZQUIERDA ANTICAPITALISTA


europeas2009@anticapitalistas.org
www.anticapitalistas.org


1 comentari:

zel ha dit...

oni, estic tan emprenyada, tant i tant, que, o m'agafo vacances aviat (impossible) o cremaré en un procés de combustió espontània...merda, després tothom es queixa i apa, a votar dretes, cius, i tota la paranoia amb potes... ai rei, jo també vaig de puto cul!!!! Un petonàs!