dissabte, 23 de maig del 2009

Esquerra Anticapitalista i el Sahara

Revolta Global, em permet conjugar 2 de les meves passions, la política i els saharauis. Crec que el següent paragraf, es ben significatiu, del que ha de ser el compromís polític amb una causa justa. Algú pot arribar a pensar que he intervingut en la redacció d'aquest paràgraf, no ha fet falta, ja estava així, d'aquí la meva doble alegria.

Revolta, em permet treballar en política, des de la base i al temps em dona la tranquilitat d'estar amb gent molt compromessa amb les causes justesx, com és la sahrauí. Aquí teniu el paràgraf que dedica REVOLTA GLOBAL / ESQUERRA ANTICAPITALISTA, als sahrauís:


-Els pobles de l'Estat espanyol tenim un deute històric con el poble sahrauí com a antiga colònia que la dictadura franquista va entregar al règim dictatorial marroquí el 1975. Per això hem d'exigir la fi de l'ocupació marroquina, del saqueig dels seus recursos i el respecte al dret a la plena llibertat i independència del poble sahrauí mitjançant el RECONEIXEMENT DE LA REPÚBLICA ÀRAB SAHARAUÍ DEMOCRÀTICA PER L'ESTAT ESPANYOL I LA UE. Una tasca que ha d'anar estretament unida a la solidaritat amb el poble marroquí enfront d'un règim repressiu que s'ha convertit en el principal aliat de l'imperialisme al Nord d'Àfrica. Denunciem els crims d'exèrcits i mercenaris estrangers, així com de les milícies sectàries paramilitars